06 85463975 info@gofke.nl

Hoeveel kost het om een Magento 1 website naar Magento 2 te migreren?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #55308
    Nina
    Deelnemer

    Hoeveel kost het om een Magento 1 website naar Magento 2 te migreren?

    #55368
    Lina
    Deelnemer

    Mijn Magento 2 programmeur zegt dat hij veel problemen krijgt bij het overzetten van mijn configurable products. De tool die hij gebruikt werkt niet met mijn producten. Hebben jullie een Magento migratie tool die jullie kunnen adviseren. Of hebben jullie misschien tips hoe dit kan worden opgelost.

    #55369
    Isa
    Deelnemer

    Moet ik bij het verhuizen van mijn site ook een nieuwe theme en nieuwe extensies kopen? Ik heb hele dure extensies in Magento 1.

    #55376
    Sandra Bakker
    Moderator

    De goedkoopste optie bij de migratie van Magento 1x naar 2x is om alleen de producten te verhuizen naar de nieuwe site. De producten en de tekstpagina’s. De andere informatie niet mee nemen naar de nieuwe site. En ook heel belangrijk alleen gratis basis extensies gebruiken.
    Sommige extensie verkopers hebben de optie dat er gratis een Magento 2 versie kan worden gedownload uit de account. Maar die optie is niet bij alle extensie verkopers beschikbaar.
    Wij kunnen in zo een situatie al vaak de site verhuizen voor +/- €1000,- ex btw .

    #55377
    Mats
    Deelnemer

    Zijn er ook andere mogelijkheden om goedkoop een Magento 1 winkel te migreren naar Magento 2. Ik heb niet zoveel winst. Ik verdien maar een paar honderd euros per maand met mijn winkel en duizenden euros besteden zit niet in mijn budget.

    #55398
    Sandra Bakker
    Moderator

    De kosten voor het omzetten van een Magento 1 naar een Magento 2 website hangen heel erg af van het aantal productpagina’s, klanten accounts en geïnstalleerde extensies. Het omzetten van een basis Magento 1 shop met 100 simple products en 300 klanten naar een nieuwe Magento 2 store kan al vanaf €850 ex btw.

    Wanneer u echter een groot aantal additionele extensies heeft laten installeren dienen wij de Magento 2 versies van deze extensies te kopen en opnieuw te installeren. Dit maakt het migratie process dan een stuk duurder.

    Deze week schrijven wij hier een blog artikel over.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.