06 85463975 info@gofke.nl

Verificatie: card authorization verification is not a payment transaction

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #56530
    Lucas
    Deelnemer

    Ik krijg de volgende verificatie: 10574- This card authorization verification is not a payment transaction. Wanneer ik de creditcardtransactie test in de Magento 2 – checkout, weigert het om ‘https//xxx/paypal/transparent/response/’ in een frame weer te geven, omdat het meerdere ‘X-Frame-Options’ en meerdere headers heeft ingesteld met meerdere waarden (‘DENY,SAMEORIGIN’). Terugvallend op deny in de console.
    Toen ik het payment.log-bestand incheckte, kwam het volgend bericht als reactie Verified: 10574 This card authorization verification is not a payment transaction. Ik gebruik payflow pro. Ik probeerde alle andere oplossingen om dit op te lossen, maar het blijft hetzelfde. Wie kan er mij alsjeblieft mee helpen?

    #56531
    Sandra Bakker
    Moderator

    Voer de volgende stappen uit om dit probleem te verhelpen:
    1. Ga naar jouw manager.paypal.com.
    Ga naar Home -> Serviceoverzicht -> Gehoste betaalpagina’s -> Instellen -> Stel URL-methode voor annuleren in als POST, retourneer URL-methode als POST en schakel Secure Token in als Yes
    2. Ga naar Accountbeheer -> Transactie-instellingen -> stel Referentietransacties toestaan in op ‘Ja’
    Deze acties zijn binnen een uur van kracht.
    Ik hoop dat dit jou helpt.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.