Waarom Geld Verdienen Met Een Webwinkel Sneller Is – 9 Redenen

Webwinkels, ze worden steeds belangrijker. Mieke wil haar cupcakes verkopen, maar overweegt of ze een fysieke winkel of een webwinkel moet openen. Er is helemaal niets mis met een fysieke winkel. Maar met een webwinkel kan je sneller meer geld verdienen.

Online winkelen is de afgelopen jaren spectaculair gegroeid. Is jouw doel het vergroten van de omzet en het minimaliseren van de kosten? Dan is een webwinkel een must voor je. Dit is echter niet de enige reden waarom je een webwinkel moet starten. Hieronder staan 9 andere redenen om een webwinkel te beginnen.
 

  1. Kostenbesparing
  2.  
    Een webshop kan aanzienlijke kostenbesparingen met zich meebrengen. De besparingen lopen op wanneer meer processen geautomatiseerd worden. Je hoeft ook geen huur- en personeelskosten te betalen als je voor een webwinkel kiest. Het beheer van je webwinkel kan vanuit huis.
     

  3. 1 x 24 uur open
  4.  
    Een webshop kan 24 uur per dag open zijn, 7 dagen in de week. Je klanten kunnen dus op elk gewenst tijdstip het productaanbod bekijken, verleid worden tot een aankoop en bestellingen plaatsen.
     

  5. Flink assortiment met statistieken
  6.  
    Met een webshop kan je veel producten aanbieden en niet elke product hoeft op voorraad te zijn. Je werkt met een virtueel magazijn. Producten kunnen fysiek op andere locaties staan.
    De uitgebreide statistieken die kunnen worden verzameld aan de hand van de webshopgegevens, stellen je in staat meer inzicht te verwerven in het gedrag van je klanten. Zo is de verbetering van je webwinkel een doorlopend proces.
     

  7. Onderhoud
  8.  
    Een webshop die niet up-to-date is zorgt voor ontevreden bezoekers. Daarom is onderhoud aan je webshop erg belangrijk. Een stenen winkel zou je om de 2 jaren een verfbeurt moeten geven en dagelijks moeten bezemen. Je website onderhouden is veel goedkoper en sneller. Het onderhoud van je webshop kan je ook altijd uitbesteden aan ons.
     

  9. Grotere afzetmarkt
  10.  
    Met je stenen winkel werf je klanten uit de buurt, het land en enkele toeristen. Niet verder! Doordat je met een webwinkel niet gebonden bent aan een specifieke locatie, ontstaat de mogelijkheid tot het werven van nieuwe klanten over de hele wereld.
     

  11. Beter bereikbaar
  12.  
    Waar een fysieke winkel is gebonden aan openingstijden, is een webshop ten alle tijden beschikbaar. Hetzij per mail of via whatsapp of skype. Een webwinkel is 24 uur per dag geopend en er kan dus altijd een bestelling worden geplaatst.
     

  13. Betaalmogelijkheden
  14.  
    Tegenwoordig maakt eigenlijk iedereen gebruik van online bankieren. De bekendste betaalmogelijkheden zijn Ideal en PayPal. De betalingen die klanten hebben gedaan op je webshop zijn onherroepelijk. De klant heeft dus meteen betaald en je kunt meteen gaan leveren. Dit laatste is ook erg belangrijk voor de klant zelf, want die heeft het bestelde product dan zo snel mogelijk binnen.
     

  15. Repeat orders en automatisering
  16.  
    Wanneer je een klant het gemak van een eerste bestelling hebt laten ervaren, komen vervolg bestellingen vaak sneller en goedkoper tot stand. Je bespaart op administratieve kosten, doordat dit proces geautomatiseerd afgehandeld wordt. In je webwinkel kan je heel geautomatiseerd werken. Zo wordt er efficiƫnt en effectief gewerkt.
     

  17. Webwinkel blog
  18.  
    Door te bloggen kan je goedkoop reclame maken voor je webwinkel. Het vraagt wat tijd maar het kost geen (extra) geld. Een blog is dus een aantrekkelijk alternatief in vergelijking tot betaalde promoties en advertenties.

 
 
Inmiddels heeft Mieke besloten om haar webshop door ons te laten maken. Een webshop starten heeft, zoals je hierboven hebt gelezen, veel voordelen. Met een webshop kan je sneller meer geld verdienen. Het risico dat je wordt overvallen door dieven bestaat helemaal niet en je hoeft je geen zorgen te maken over de stijgende huurprijzen. Heb je weinig tijd of ben je niet technisch ingesteld? Voor een scherpe prijs kunnen wij heel professioneel een webshop voor je maken.